Reklamace

Reklamace na e-shopu kvalitni-diare.cz

Postup řešení reklamace v pěti bodech

Postup při řešení reklamace
Do prodeje vybíráme kvalitní produkty, ale nic není stoprocentní a tak se samozřejmě může stát, že je potřeba řešit reklamaci. Ano řešit a vyřešit, ne se jí obávat. Zde je návod, jak postupovat, aby byl průběh reklamace co nejjednodušší a nejrychlejší:

1) Doklad, faktura
Jako první krok si připravte doklad o nabytí (obvykle faktura). Podle čísla faktury nejrychleji dohledáme Vámi nakoupené zboží.

2) Kontakt
V dalším kroku nás kontaktujte na emailu info@kvalitni-diare.cz nebo telefonicky na čísle +420 474 331 944. Probereme s Vámi konkrétní problém a možnosti řešení.

3) Doprava, svoz zdarma
Pokud je závada v reklamovaném zboží, je třeba reklamované zboží dopravit k nám, domluvíme s Vámi další postup. Objednáme svoz zboží z Vaší adresy zdarma a Vy mezi tím vyplníte reklamační list, přiložíte ke zboží a zabalíte tak, aby se nemohlo po cestě poškodit. Je třeba poslat zboží kompletní (tedy ne celou zásilku, ale jednu kompletní položku na faktuře), ne jen jeho reklamovanou součást. V domluveném termínu u Vás řidič dopravní služby vyzvedne balík s reklamací, který označí vlastním štítkem a dopraví k nám. 

4) Řešení reklamace
O postupu řešení reklamace Vás průběžně informujeme ihned, jak máme další informace.

5) Vyřízení reklamace
V případě, že je reklamace uznána jako oprávněná, tak Vás kontaktujeme a domluvíme vhodný termín a adresu k zaslání opraveného nebo nového zboží. Oprávněnost reklamace posuzuje výrobce nebo dovozce zboží, a nebo osoba oprávněná (zbožíznalec) z Vytiskni.cz, s.r.o. a vždy k posouzení přiloží písemné zdůvodnění. Pokud je reklamace zboží řešena vrácením peněz na Váš účet, tak Vám pošleme opravný daňový doklad (kvůli zákonu o DPH) a po jeho potvrzení  z Vaší strany bez zbytečného prodlení vrátíme peníze na Váš účet.

Zde si můžete stáhnout reklamační listy:
Reklamační list ve formátu Microsoft Excel (97-2003)
Reklamační list ve formátu PDF (Adobe Reader)

Další informace se dozvíte v Obchodních podmínkách.